jakten på uniform.

Jakten fortsätter, och det går inte framåt. Hur fan gör en för att leta reda på en människa? Och med tanke på hans yrke är han ju knappast lätt att hitta!
- och ja, jag kan nog säga att tyngdpunkten har att göra med yrkesvalet och att det med största sannolikhet finns en sorts uniform med i bilden.

Uniform, hur sexigt är inte det? Helt ärligt kan jag inte komma på något sexigare! Och varför ska det vara så svårt att fixa? Jag har varit tillsammans med både en som ägde en väktaruniform och en som var militär, fick jag någonsin smaka på den formen av sex? Knappast, det var tråkigt jävla svennebanansex som varade högst 7min och sen var det över. Då torrunkar jag bättre själv framför L Word än upplever den sortens sex igen...


Ödet, Gud, Eniro - hjälp mig hitta karln!
0 kommentarer