klasskompisar.

Såg en gammal klasskompis på tuben nyss, han hade skaffat sig en riktigt hög Oskar Linnros-frilla, förmodligen för att kompensera sin längd... Vi hatade varandra hela högstadiet och det bästa jag någonsin sagt till honom var:

D - Förlåt att vi är försenade, men ni vet, fint folk kommer alltid sent!
C - Men borde inte du vara först då?

Och apropå det så drömde jag om Kuvve, det var hon som skrattade allra högst åt skämtet. Vi befann oss på ett gigantiskt slott och hade militärövningar, till middagen skulle jag ha Gurra som bordsherre och i drömmen ville jag hellre ge mig ut i skogen igen än att sitta på en tråkig middag. Dessutom hade jag jordfläckar över min vita sidenklänning. Ernst var med på ett hörn och slottet vi bodde på var fantastiskt vackert.



ps. vad det gäller klassåterträffar så får jag magknip bara jag tänker på det. Jag umgås med dem jag vill från både aspis och thg, resten tillhör jordens överbefolkning. Helt ärligt skulle jag hellre plugga om Matte B än ha återträff med någon skola.
0 kommentarer