medverka i vecko revyn!

Finns det någon därute som vill vara med? Upplägget är ju helt klockrent och jag tror det kommer bli en superartikel! Dessutom kan jag tänka mig att hänka som sällskap så att jag dels får träffa fantastiska Angelica live och jag antar att det är urduktiga Annelie som fotar, även hon som fotade när jag var med och pratade om snygga och små bröst!

Så kom igen nu tjejer!

Jag letar efter 6 stycken tjejer till ett reportage som är öppna med att prata om vad de går igång på, eller inte klarar av att bli kåta utan.
Rubriken på artikeln är "Inte utan min dildo". Så det kan vara tjejer (18-25 år) som vill vara med och berätta att de går igång på att titta på porr, använda en strap-on eller kanske något annat. 

Känner du någon som skulle vilja vara med? Plåtning kommer att ske i Stockholm under jan/feb. Maila till [email protected]


0 kommentarer