samordnare?!

Men om jag ångrar mig direkt! Jag var ju för fasen med om en telefonintervju tidigare idag. Fantastiska Carolina Orre intervjuade mig inför att bli samordnare för Colour of Love! Och förutom att jag möjligen sluddrade lite efter att haft morgonpasset tror jag det gick bra, så håll tummarna för att de vill ha mig!!




ps. aleks, charlie och hilda, jag anmälde er som mina referenser och jag hoppas det är okej. Hon frågade om jag visste några andra samordnare som tyckte jag var en bra och fin människa och som trodde jag skulle vara lämplig. Så ja jag hoppas ni också tycker det!

2 kommentarer
Charlie

Klart jag tycker det Carro, jag kommer bara säga bra saker om dig för det finns bara bra saker att säga. :)



Puss!

car0 - passion for passion

Naaw Charlie, fan vad fin du är!! :D <3 puss!!