slumpen eller ödet?!

Men då tänker jag lite såhär, hur fan gick det till att jag hamnade i en längre relation förrut? Och med längre relation räknar jag allt som går över att ligga 3 gr...

L - jag tror det mest är en slump att vi ens fann varandra en gång i tiden. En cider för mycket, lullliga och vi tyckte väl både att den andra var söt. Och sen blev det en för lång relation av det.

S - där tror jag mest det var ödet, jag behövde något som fick mig att koppla bort allt sjukdomstänk, och dessutom så kunde vi underhålla varandra i timmar utan att någon tröttnade. Där var det lite mer sabeltandad tiger mot grottbjörn - vi hade alltid hektiska diskussioner.

Mr X - kanske inte direkt räknas som en relation, men vi hade kul så länge det varade. Han gjorde mig lycklig. Det var nog mest slump. Hans kompis ragga på min kompis och sen fann vi varandra.

L - det var nog ödet, mitt första förhållande med någon av samma kön. Och ja, det tog ju slut så fort vi träffade varandra live...
0 kommentarer