tvåtusenelva.

Ska vi köra på att det kommande året kommer bli bra? Tillochmed ännu bättre än det året som precis passerat. Rent spontant så innehöll det året så otroligt jävla mycket skit. Det var behandling och sjukdom, ångest och bråk med L, det var osäkerhet och en massa smärta.
- men det har även varit fyllt med så jävla mycket fint. Fina minnen, resor, jag blev utbildad som spelcoach för säkrare sex-spelen Stop Talk Listen och Velvet. Utbildade mig för Colour of Love och åkte på tre olika festivaler. Jag blev virusfri. Jag fick jobbet på Pocket Shop om är mitt absolut bästa jobb hitills. Jag har lärt känna så jävla mycket fina människor. Och jag har varit löjligt förälskad.


Jag tror det här året kommer bli jävligt bra, det känns som att det kommer bli en nystart på så många olika sätt, och som att vad som helst kan komma att ske. Har jag överlevt 2010, då kan fan inget stoppa mig nu! Är ni med?

0 kommentarer