vår.

Är det bara jag som känner att våren är på g? Solen har kilat igenom mina persienner hela morgonen, det har droppat och fallit ner snöflak från taket hela natten och det känns som att den värsta kylan är över för i år. Med detta vill jag även påminna alla om att inte gå för nära taken i stan, jag vet inte vad de som håller koll på istappar och takskottning i år sysslat med i år, livsfarligt...

Våren, är inte det den mest hoppfulla årstiden? Ännu en gång har vi överlevt månader av mörker, vakuum och kyla. För att återigen få se solen varje dag, känna värme och ta oss ur våra vinterbon.


Jag har faktiskt ingen aning om hur denna vår kommer bli för mig. Det är både fullkomligt skrämmande, lockande och fantastiskt. Det ekar tomt i kalendern samtidigt som jag har minst tre olika handlingsplaner med saker som jag vill hinna med och göra. Förväntningar, planering, mål, åh det finns så mycket jag vill göra detta år!
0 kommentarer