varför mr x?

Ja ni, jag vet faktiskt inte. Jag tror det mest handlade om att jag inte visste vad jag skulle kalla honom, eftersom vi aldrig riktigt hann med att deklarera vad vi var för något innan det tog slut.
Visst hade jag legat med en del sen L, och varit "tillsammans" med Sterner, men Sterner var liksom Sterner så han behövde aldrig någon titel. Och då blev det bara Mr X.

Men ja, det är alltså samma Mr X som jag hängde med i april-maj 2010. Och det var till han jag sa:
"Asså du är för gammal för mig, det här funkar ju inte!!", för att han inte hade sett Mysteriet på greveholm...


ps. Dessutom blev det jävligt behändigt att han kallades för något eftersom jag inom några veckor skulle bli kompis med en som hade samma namn som honom, och sen ytterligare en vecka senare ligga med som hade samma namn.
0 kommentarer