what´s your fetisch?

Är det något jag tycker är sjukt spännande så är det fetischer! Det är en helt fantastisk värld fylld av den ena fetischen mer fascinerande än den andra. Jag minns hur vi gjorde ett specialarbete om det på gymnasiet efter att jag läst en hel bok om enbart detta ämne.

Bland det bästa är att få dela någon annan fetisch och få vara med att förverkliga sexuella fantasier tillsammans med denna. Läckert, sexigt och jävligt ärligt. Sånt tycker jag är fint. Att våga vara öppen och ärlig när det kommer till sex.


Latex är en tex en ganska vanlig fetisch, jäkligt läckert om ni frågor mig! Och det luktar fantastiskt.

Har du någon fetisch?

1 kommentar
Sara

Jag har ganska svårt att förstå fetischer, eller liksom vad som är det. Om man gillar att folk tittar på när man har sex, eller typ att man vill bli filmad, eller kanske gillar att bli bunden/binda osv är det en fetisch? Eller är det bara konkreta saker som fötter eller lack och läder? Haha kanske en jättedum fråga, men jag har funderat på det ett tag..