alla de där sakerna en gjort,

Har tillbringat några timmar med fina Ellen. Skvallrade om helgens äventyr över en vegetarisk lunch (och vad är det med människor som inte förstår att de är i vägen? De skulle ju sätta falafen i vrångstrupen om de hörde allt vi sa...)

Och sen pratade vi massa minnen. För hur mycket har vi inte gått igenom och gjort tillsammans? Den dagen jag börjar skriva på min ungdomsserie så vet jag att mina och Ellens äventyr kommer dyka upp lite här och där. Hur mycket galet och korkat har vi inte gjort? Och hur mycket skratt och kärlek har det inte funnits? <3

En liten lista över dumma saker vi gjort:
- stulit blommor ur planteringar
- planterat dessa blommor i kökshon för att överraska sin mamma (jag)
- hoppa ner på spåret när det är 1 min kvar (ellen) för att hämta ett örhänge (mitt)
- tagit sönder så mycket saker, allt från glas till delar på bilar...
- pekat ut folk (ellen) som den andra sen hånglade med för skojs skull (jag)
- plankat in på stureplan (såååå misslyckat!)

Ja, och den här listan kan ju tyvärr göras längre, mycket längre. Men jag försöker blicka framåt och intala mig själv att det hör till det förflutna, eller ännu bättre, inbilla mig själv att det är någon annan som gjort allt. Fast ändå, det är något speciellt över att se tillbaka och tänka på allt galet.

0 kommentarer