är stockholm för litet?

Är det bara jag som får känslan av att Stockholm är för litet? Det känns som att i varje hörn känner jag någon och det är oftast folk jag vill sluta känna... Herre min ge, jag är bara 21 och är redan trött på en huvudstad med över en miljon invånare. Är det mig det är fel på eller är Stockholm för litet?

Det är därför det alltid är så skönt att hålla koll på vart jag har folk. Träffar jag någon ny människa och förmodligen ligger med den personen så vill jag så snart som möjligt veta vart jag har den, antingen om det var en engångsgrej och det är hej då, eller det kanske kan bli en vänskap? Till 98% slutar det med att jag phuckar till det så att jag slipper ha kvar personen i mitt liv.


Är det bara jag som tycker det är mycket bekvämare? Att hellre att jag klipper en relation som knappt finns, än att ha flera som simmar omkring i min lilla fiskskål? Förstår ni hur jag menar?
0 kommentarer