det där äventyret,

Det hela började med att jag såg en person ut som jag tyckte liknade honom, hörde av mig och natten efter sågs vi. Kan det vara så att vi båda är lika uttråkade och vet vart vi har varandra?
- jag som hade somnat med en bok i ansiktet innan 23, blev sen sms-övertalad och påklädd framåt 03. Väckte Anna och begav mig till andra sidan stan. Och det var inte typ Odenplan som andra sidan stan, utan verkligen andra sidan stan! Vet ingen annan som är så korkad som jag som läser en adress innantill och bara hoppar in i första bil... Notan blev så hög att jag blundade när jag signade kvittot...

Men vem kan bry sig om sånt när en vet vad som väntar en? När kroppen skriker efter närhet men en är för ointresserad för att ragga, och han har det där leendet som betyder mängder av saker och en kropp som känner min. Dessutom så får han mig att skratta.
0 kommentarer