en fantastisk klänning och snabba skor.

Jag och Isabella har haft en väldigt fin och effektiv dag, vi hann med att hitta både två klänningar till mig, fint inslagningspapper till bröllopsgåvan och snabba skor.

Efter att ha gått igenom vad som kändes som tusen och tusen klänningar hittade jag den rödaste klänningen i en butik, föll pladask och köpte sen både den och en likadan fast i gammelrosa/matt plommonlila? Hur som helst så är den i rätt längd och blir perfekt till bröllopet!


- varken färgen eller längden gör sig rättvis. Men det kommer bli fantastiskt!

- och skorna. Ja, det är ju de första i sin klass som jag någonsin äger. Jag tog tag i de första jag såg inne i butiken och tänkte gå till kassan, när Isabella skrattande förklarade att det var ett par streetskor... Så det blev dessa.

0 kommentarer