hypkondrisk måndag,

Jag börjar bli lite nervös inför läkarbesöket. Jag är redan nu beredd på strid och tänker inte gå därifrån förrän de gjort minst ett allergitest, kikat i halsen med ficklampa och skrivit ut recept.
- men vad kan det vara? Om det inte är något bakteriellt som streptokocker eller någon könis som klamydia eller gonorre (båda dessa är nämligen bakteriella) - vad kan det då vara?

Och om jag haft besvären sen början av april, hur gigantiska kan viruspartiklarna eller vad det är nu hunnit växa? Jag ser framför mig stora gröna monster från svalget ner till magen typ?!


Förutom att noja över vad jag kan ha för fel på min hals så har jag hunnit med att göra en gigantisk lasagne och vegetarisk canneloni med stuvad spenat, färska champinjoner och majs som fyllning. Både min mage och plånbok kommer hurra veckor framöver.
- fram till att jobbet börjar ska jag bara läsa. Och planera min födelsedag, hur många gånger kommer jag hinna bli firad detta år?
0 kommentarer