streptokocker,

Vad är det för fel på läkare som inte har förmågan att lyssna? När jag från början sa att det förmodligen var streptocker eller stafylocker, men bara ignorerades. Jag hade inget immunförsvar som unge har nog gått igenom de allra flesta sjukdomar... Dessutom så vet jag väl hur min egen kropp funkar?

Det nya stället var värdelöst. Visst att de spelade klassisk musik, men att jag själv ska springa med remisser och prover? Njaa... Nog gnällt om det, jag ska käka piller i några veckor och sen är det borta.


Nu skiner solen, så jag tar med mig min andra halva och så åker vi till landet ett dygn och bara myser <3


ps. Dessutom har jag äntligen spikat mitt ena födelsedagsfirande, och jag känner på mig att det kommer bli fantastiskt. Någon som är sugen på att hjälpa mig baka massa små cupcakes?
0 kommentarer