vilken kväll,

Jag vet inte vart tiden tog vägen igår? Känns som att kvällen försvann på en kvart? Kan ha varit att jag för upptagen med att dansa, skratta och skrika till musik som jag inte tänkte på klockan. Magiskt. Det var en såndär riktig sommarkväll då allt bara flyter, skrattet bubblar i halsen och livet är sådär extra fint.


- och vi drack drinkar med basilika och som smakade surt. Fantastisk.

- och mina finingar var med!

- jag älskar exakt allt med denna bild <3

- och det var fullt. Tur att det fanns soffor att stå på!

ps. vad är det med lantisar som inte kan uppföra sig? Jag höll på att bli slagen i toakön för att en brud trodde jag trängde mig? Men jag spände ögonen i henne och sa bara "tror du seriöst att det bara finns en toa på hela stället eller? Se dig omkring för fan, det finns ju minst tjugo st längre in! Jävla mongo!" Eeeh ja, kanske hade omformulerat mig om jag sagt det i nuläget... Men seriöst, hon var ju mongo.
0 kommentarer