därför är jag arg.

Jag säger att jag är arg,
du säger att du inte förstår varför,
jag säger att du är dum i huvudet,
du säger att du inte förstår.

Jag är arg för att du tog min text, du tog flera rader med mina ord som jag har skrivit, meningar som jag byggt samman och som handlade om kärlek.


Denna text tog du, för att beskriva hur du känner för din nya kärlek. Mina ord som jag skrivit för att beskriva hur jag känner och som handlar om kärlek. Tog du för att beskriva för hur du känner för din kärlek. Det är inte vilka ord som helst och det användes inte till vad som helst.



ps. när jag förstod vad som skett satt jag med tårarna i halsen, Adam viskade fram att jag förmodligen behövde de där nödciggen nu och jag satt med bultande hjärta och försökte komma på när jag skrivit dessa meningar. Hade jag skrivit de där meningarna till henne? Som hon nu använde för att beskriva sin kärlek till någon annan?
- fast sen kikade jag på datumet, och då kom jag ihåg när jag skrivit det och då kändes det lite bättre...
0 kommentarer