fina adam,

Jag och Aleks var ju i Katrineholm för några veckor sen och höll i två omgångar skolinformation på en omvårdnadsskola. Så jävla kul och det gick riktigt bra med bra diskussioner och bra mottagande. Dagen efter fick jag en vänförfrågan av en från klassen...
- då visade det sig att han hade snackat asmycket om vårt besök med sin kompis, som är min kompis Robin, och Robin kom fram till att det var mig som Adam träffat! Hur jävla liten är inte världen?!

Så nu var Adam på besök i Stockholm och vi snackade bort massa timmar på Chokladkoppen. Finns det något finare när en bara klickar med någon på tre min? Två totala främlingar som kan snacka bort timmar, prata om allt och skratta tills luften tar slut. Så jävla fint!<3


- Chokladkoppen har nog oslagbart Stockholms godaste nöt och-kolapaj! Dock helt värdelösa kortlösare, mitt kort blir altlid nekat... Adam, när vi har Håkanfesten bjuder jag dig på minst fem öl!

fining <3

ps. och bäst av allt, jag, robin och adam kommer alla tre vara på Peace and Love! Kommer bli löjligt kul, så jävla bacon!
3 kommentarer
Adam

Jag är så söt ibland när jag är med på kort. :) <3

Adam

Åh. gangbang ftw på p&l. <3 :D

caro

du är alltid söt! :D <3

hahaha klart vi ska ha! :D vi har ju så att säga rätt bra tillgång till kondomer! :D hahahhahah!