landet är som en öde ö, fast grön.

Jag tog en sväng ut på landet i veckan, och med landet så menar jag att det tar över en timme med buss från tuben. Då är det utanför och det är landet.
- jag kilade från jobbet tog tuben till en buss som gick till en annan buss där jag mötte Malin och vi hamnade mitt ute i ingenting och väntade på att Madde och Emily skulle hitta oss.

Såg ut ungefär såhär och vi inväntade bara en skock älgar. Eller monster.


Och sen kom vi fram till Maddes hus, jag snodde tre godisbitar och sen somnade jag 13min in i filmen. Kul tjej! Sov hela filmen ut, gick och la mig, kände mig som en bajskorv då huset var invaderat av flugor som Emily slog ihjäl. Och sen vaknade jag till denna fina frukost uppdukad.


- mina finingar tog jag dock inga foton på. Men fina är dom, så jävla fina! Och om vi kommer ha kul nästa helg? Jag får ett lyckosug i magen när jag tänker på vilka äventyr som väntar! <3
0 kommentarer