när jag är 25...

Dagen efter midsommarafton halvligger vi avslagna och mätta efter en gigantisk frukost. Då vi börjar prata om det dom gör i Barnen i Bullerbyn på nyårsafton, de stöper de kommande året i tenn.
- sen blev det till en stor fråga: Vad gör varje enskild i rummet när den är 25?

För mig är det ju 3 år och 1 månad kvar, så jag har ju lite spelrum. Detta är iaf spikat:
- jag pratar flytande spanska
- jag pratar acceptabel engelska
- jag har gett ut min första bok
(minst!) och är på g med nummer två. Ges ej ut hos Bonniers...


Sen vore detta trevligt:
- om jag uppnått mitt wannabe-ligg-nummer, som jag räknar med att klara av innan oktober detta år.
- har sett New York i minst 3 månader
- besökt Paris
- varit kär några gånger
- spånar på en egen dildoserie eller kanske en underklädesserie? Något i mitt namn ska det bli iaf...

Visst är det en svindlande tanke att fantisera så pass långt bort? För mig som knappt vet vad jag ska göra imorgon eller om en vecka så känns det ljusår bort. Pirrigt, exotiskt och roligt att spekulera om vad som kan komma att ske... Dessutom kan ju jag hemligheten, så det mesta är ju redan bestämt!
1 kommentar
Malin Östergren

Hej hej vad rolig dina poster verkar! kommer definitivt läsa din blogg igen. :p Ha en bra dag :p