och här har vi fittan!

Min fina kollega från COL kom som av en slump förbi butiken idag när jag jobbade, hon som jag ska hålla utbildningarna med. Så vi hann med ett litet spontanmöte där vi spikade resor för mig och ett hotell jag förmodligen kommer bo på. Samt lite vad det gäller uppdelningen av ämnen...

A - Har du börjat plugga ännu?
C - Ja. Eller njaa. Mest anatomin om jag ska vara helt ärlig.
A - Åh det känns så tryggt och skönt att det är dig jag ska hålla det här med! Vi kommer klara det här galant Caro, det är jag säker på! Och det känns så bra att du kan prata om sånt där...
C - Ja!! Jag kan gärna ta anatomin! Askul ju!
A - Åh så bra. Så kan jag göra något annat så länge...


Så jag kommer alltså att vara helt ansvarig för anatomibiten på båda utbildningarna. Den delen ska vara minst 105min lång och jag ska in i minsta detalj gå igenom fittan, kuken och analen. Allt från könsbehåring till klitoris till njutningsceller till p-punkten. Ibland älskar jag verkligen mitt jobb! <3
0 kommentarer