peppigaste veckan någonsin?

Någon mer än jag som inte kunde sova inatt? Mellan 3 och 4 låg jag klarvaken och gjorde allt från att tokfantisera till att räkna siffror, men inget funkade. Månen kanske?

Denna vecka kommer bli så jävla jävla bra. Jag är så peppad att jag knappt kan sitta stilla, adrenalinet pumpar runt och jag vet redan i förskott att jag kommer få väldigt många fina och roliga minnen. Helt fantastiskt! Livet hörrni, visst är det lite för bra ibland?


Mån:
- läkarbesök (kanske inte time of my life, men nödvändigt)
- fika med Leigh som äntligen är i Stockholm
- lunch med Karro
- jobb 16-22
- kramas med Anna som äntligen är hemma?!<3
- börja förpackningen inför Peace and Love

Tis:
- vaxning eller sovmorgon
- jobb 10-18
- våffeldejt med Fredrik!
- definitiv packning

Ons - Sön:
- PEACE AND LOVE!
0 kommentarer