samordnare,

Smaka på det ordet - samordnare. För det är exakt vad jag är nu! Efter tre fantastiska utbildningstillfällen som avslutades med en praktik på fina Siestafestivalen är jag nu utbildad samordnare och har möjlighet att både hålla i utbildningar och kampanjer på olika festivaler runt om i Sverige.


Här är jag och Fredrik samordnare för resten av gänget! Vem snubben är har jag ingen aning om, han ville bara vara med på bilden...

Så hitills har jag två utbildningar inbokade till nästa vecka, en för privatpersoner och en för "yrkesverksamma" personer, och så kommer jag vara en av tre ansvariga samordnare för Arvikafestivalen!!

Kan ni ens fatta hur fort detta har gått? För ungefär ett år sen stod Aleks hemma i mitt kök och svängde ihop en asgod sallad åt oss och sen blev jag utbildad för Colour of Love, ett projekt som jag bara hade hört talas om. Och nu ett år senare har jag kommit såhär långt!!
Jag får nästan lite svindel när jag tänker på vad jag kan göra om ett år...

0 kommentarer