timotejallergiker.

Jag tycker om att skryta om mina egenskaper. Allt från att jag kan stoppa in min egen knytnäve i munnen till att jag är 16dels-same. Och jag alltid skrytit om att jag kan äta allt och tål allt.

Fram till nu. Jag är tydligen allergisk mot Timotej? Eller något sånt. För jag har ingen bakteriell sjukdom i halsen och inget annat jox. Det kan visserligen vara en virussjukdom som ligger och vilar. Så jag skulle testa att äta några light-allergi-tabletter i några veckor för att se om det går över... Kul.

Och sen sa hen något dumt, "ja det kan ju vara en virussjukdom, men sånt går ju inte att bota. Hihi." Får läkare ens säga sånt? Hepatit C är en virussjukdom och här sitter jag och är frisk. Nu var hen alldeles för söt för att skälla på, men hade det varit en gubbe hade jag gått igång med hög röst.


Rent spontant kan jag komma på roligare saker att göra en måndag morgon än häcka i ett provrum med sjuka människor. Och garanterat komma på minst 7 andra saker som är roligare att lägga 200 spänn på.

- köpa 400 bugg
- köpa ett par Hanky Panky
- ta första bästa tåg för 200, kommer väl till typ Södertälje?
- köpa och dricka 4 öl en fin sommarkväll (fancy ställe om varje öl kostar 49)
- ha glassparty!
- åka till Uppsala och hänga med Ernst en helg
- fylla på mina coffecard
0 kommentarer