try to see it my way

Har packat hela morgonen inför Midsommar och Uppsala,  nu minns jag inte ens vad jag la i i början, men det var säkert något snyggt. Och visst kommer solen skina imorrn? Jag är så säker på att solen kommer skina att jag inte ens packat något varmt, enbart små och genomskinliga plagg i olika färger ligger i min väska...

Sen ikväll ska jag bara fixa lite inför Arvika hos mamma, och sen tar jag helg! Och vilken helg det kommer bli - finaste vännerna, midsommar, fest, dans, Pelle Svanslös, pyjamasparty, ordjfejden (ja det är nedpackat!), och det är en såndär helg då vad som helst kan hända.
- det enda jag inte ska göra är att röka. Och mörda. Utöver det är jag helt öppen för förslag!


Någon som vet om en får heta Pepp i mellannamn? Det låter väl ganska könsneutralt ändå?!

0 kommentarer