typ som varmkorv,

Vill ni veta en rolig sak, eller rolig och rolig, det var mer ett konstaterande. I fredags så kände jag verkligen att det vore gött att ligga. Inte att jag saknade någon, ville ha bekräftelse, uppmärksamhet eller kärlek. Inget sånt, utan att det bara vore trevligt, kanske kul och skönt att få komma några gånger med en annan människa. Ni vet den där känslan eller hur? Att det bara vore skönt och kul att få ligga lite.


Och sen tänkte jag att hitta en fittbärare (som ofta är en tjej), är som att åka upp till en liten liten jävla håla i mörkaste Norrland. Hitta en vild bäck och sen försöka fånga en liten fisk med sina bara händer...

Medan att hitta en kukbärare är ungefär som att vara sugen på en varmkorv. Det finns överallt och det går alltid att få tag på. Ungefär som att gå till närmaste seveneleven eller pressbyrån, alltid tillgängligt och alltid öppet...


ps. och nu säger jag inte att detta är fakta. Det är bara såhär jag upplever att ragga i stockholm. Kanske elakt men dock så sant.
0 kommentarer