de tre orden

Hur lång tid är egentligen lämplig att det går innan dessa ord sägs? Jag tror fan inte det finns några lämpliga tidsrammar till detta, utan när det känns bra och rätt, från hjärtat och det känns i hela kroppen - då ska det sägas!

Jag kände det i hela kroppen för något som för mig kändes som evigheter sen, men egentligen var det inte alls länge sen, och i tidsperspektiv över hur länge vi känt varandra så hade det inte gått lång tid. Men det kändes i hela kroppen och nu har vi sagt det!!
- jag ville få det sagt innan resan, så från mitt håll blev det i form av ett pussel jag skickade iväg från Arlanda innan flyget skulle lyfta.



och igår sa vi det för första gången live, fast över telefon. Och det har nog aldrig kommit mer från hjärtat, jag kunde verkligen känna i varje jävla cell i kroppen att det är rätt, hur bra det känns och hur jävla mycket hon betyder för mig. Helt jävla övermäktig känsla <3

0 kommentarer