det saknas en pusselbit,

Jag insåg idag en liten grej som saknas i vår relation, som vi liksom inte hunnit med att lära oss om varandra under de två veckor vi känt varandra, och det är att jag inte har en aning om vad hon kan tänkas vilja ha i present från min semester...


 Bland det bästa med att vi just är så pass färska med varandra på vissa plan är ju att det är helt fantastiskt att lära känna varandra, och jag älskar varje ny grej jag får reda på om henne och det är så fantastiskt att lägga pusselbit för pusselbit kring och om henne. Men just denna bit är fan blank.

Jag har hittat en liten grej, och när jag berättade för syrran om bakgrundshistorien till denna så trodde jag ögonen skulle ploppa ut, haha! Älskling, är det okej om du får en tshirt där det står "My girlfriend went to Thailand and all I got was this louse tshirt..." om jag lovar att den är köpt med hjärtat?!
0 kommentarer