hemma igen!

Landade, tog oss till Söder, lekte icke-sthlmare och fick gå igenom spärrarna istället för att gå i äckliga tunnlarna i slussen (syrran tyckte att jag lekte dum turist jävligt bra! Känns ju bra...) invigde skinnjackan och insåg sen att min linje ska byggas om... Ersättningsbuss fram till sept.
   Kommer fram till porten och är svinförbannad, då håller dom på och bygger om hela entrén. Gubbarna tittar på mig, tittar på min gigantiska rosa väska, tittar på den 2 X 3 m stora lergropen som en gång i tiden var en entré. En frågar om han ska bära min väska över gropen och jag orkar inte ens käfta emot.


Kommer upp i lägenheten, hittar ett brev från min älskade flickvän och börjar gråta efter en mening. Läser det fyra gånger på raken och bara gråter av lycka och tokmycket kärlek. Sätter mig på golvet i en liten hög och gråter ännu mer. Hur jävla kär kan en människa vara?!


Vet inte när jag sov sist eller hur många timmar det blivit de senaste dygnet, det här med tidszoner går inte in i mitt huvud! Men jag ska duscha nu och sen ägna resten av dagen åt att bara pyssla hemma. Sen ikväll har jag dejt med min älskling<3



ps. det är svindåligt ljus här i min lilla hög på golvet, för jag är jävligt brun!
0 kommentarer