indestructible

Robyn spelar på radion och jag lyssnar på den låten med helt andra känslor i kroppen och varm känsla i magen. Om vi bortser från vidriga Malena Ivarsson så har denna morgon börjat helt fantastiskt!
   Alltid när jag ska göra något viktigt brukar jag ta på mig saker som tillhört personer som betyder mycket för mig. När det var prov i skolan tog jag med gosedjur från L, smycken från mormor och farmor och hoppades att dessa skulle ge mig tur.

Idag blir det ring från mamma, ringar från syster och skjortan från helgen. Och ja, den är så skrynklig att min mor skulle med glädje dra in arvet för att jag kommer ha den på mötet... Men den representerar M och Kristianstad. Så snacka om att mötet kommer att gå bra idag<3



ps. men jag tänker såhär, om hela skjortan är skrynklig, borde det inte bli så att en kan tror att det ska vara så då?
0 kommentarer