ligga, vad räknas?

Jag brukar ofta få frågan om hur många jag legat med när jag börjar prata om sex med människor jag inte känner sådär jättebra. (killar som vill ligga brukar dock inte ställa den frågan, dom vill gärna känna sig som toppen på isberget...)

Och mitt svar blir alltid: Det beror på vad du räknar som att ligga. Säg det så kan jag säga en siffra!


För det som jag anser som ligga kanske någon annan räknar som något annat, och en tredje räknar antalet ligg på ett helt annat sätt. Och det är något du bestämmer helt själv, vad du anser som att ligga.
- Tycker du att det räknas efter haft ett kamasutra-maraton på tre timmar, någon som får dig att komma, när en sats träffar dig i håret, efter att ha fått någon att komma, smekningar, fått en dildo uppkörd i analen - variationerna är oändliga, och du avgör själv!


Och helt ärligt, vem bryr sig om antalet ligg?! Det viktigaste är att det känns bra, är skönt, kul och att båda/flera tycker om det och är med på det!
0 kommentarer