sådan partner sådan pappa

En konstig tanke slog mig inatt precis innan jag skulle sova, och ni vet det där gamla talesättet att en väljer en partner efter sin egen pappa, och jag är inte helt säker på om det kanske var Freud som myntade den tanken, och om han ens hade med samkönade par i sin tankegång?

I vilket fall som helst så ledde ju detta såklart in på jämförelser mellan pappa och M, haha! Hitills har jag kommit fram till att dom uttalar google på samma sätt, med tydlig betoning på G´na! Och att dom kan mycket om saker som jag inte hade en aning om innan. Vad det gäller utseendet så kan jag ju säga såhär, min pappa är extremt gullig med sin lilla hästsvans och new york-keps från 1984, och M är en sexig babe. 

Ja, så summan av detta är helt enkelt att jag inte direkt tror på den där teorin. Någon som har mer "lyckad" erfarenhet av detta?!  

0 kommentarer