saknad,

Låg inatt/igår/ikväll och bara njöt av livet, gör ni någonsin det? När målet för dagen är att pressa en bok och äta två glassar då hinner en med att tänka rätt mycket över livet. Och sista natten blev det lite av en sammanfattning av två veckors tänkande.

Jag saknar mina vänner helt otroligt mycket, och främst deras skratt. Kan låta konstigt, men jag ägnade timmar åt att bara tänka tillbaka på gamla minnen och hörde olika människors porlande, kluckande, skrikande, hickande, hesa och helt fantastiska skratt. Och hur mycket jag njuter av att få dom att skratta.
- det blir ganska tydligt när en befinner sig på varsin sida om jorden hur jävla mycket en människa kan betyda för en.




ps. och mest av allt saknar jag henne och jag vill inget annat än att ligga i hennes famn och bara vara.

0 kommentarer