thailand

Det känns lite som att denna resa är en fortsättning på vår förra resa hit, så det är inte många av förändringens vindar som forsat igenom här. Vi var ju här i november och det är inte mycket skillnad sen dess, förutom att vi hittar lite bättre nu! (ja, även jag!! Jag lotsades oss fram genom Patong igår! Sporadisk simultantolkat lokalsinne!)

På dagarna solar vi främst vid stranden, jag somnar i solen, läser minst två olika böcker samtidigt, skriver olika texter så fort jag får chansen och inte svettas ihjäl i solen. Äter massa god mat, solar lite mer, promenerar och på kvällarna äter vi ännu mer god mat, vandrar omkring, åker till byarna i närheten och shoppar.


Med andra ord så lever vi paradisliv under dessa två veckor, och om vi bortser från att jag saknar min älskling + att lite andra saker sker på hemmaplan så är det verkligen living the dream!
0 kommentarer