varfor dromma?

Inatt dromde jag om L igen, det hander da och da att han dyker upp i drommarna och vi ar nastan alltid tillsammans igen. Sa javla vidrig drom. Usch, vaknade fullkomligt rasande precis som jag varit i drommen.

Vi hade bestamt oss for att for 748e gangen forsoka igen, var kara och tillsammans nagra dagar senare bestamde han sig for att han aterigen trottnat och dumpade mig. Och jag blev sa javla arg och ledsen, for jag hade ju tankt gora precis som Samantha, bli ihop bara for att fa dumpa och krossa hjartat - och sa hann han fore!


usch, men jag bestamde mig i drommen att jag aldrig nagonsin skulle bli tillsammans med honom igen, inte ens om det gick 10. 20. 30 el 50 ar sa skulle jag ge honom en ny chans. usch, far rysningar bara jag tanker pa det, sa jag tankte halla det aven live!
0 kommentarer