eurovision,

Såg ni det igår? Jag som alltid säger att jag inte kan fatta hur folk kan bli helt till sig över lite sport och prata om sig själva som "vi" när ens favvolag spelar på plan, hade tydligen glömt bort hur jag själv blir när det ska sjungas lite på tv...
   Det var så brutalt
jävla spännande under poängräkningen att jag var nära att lämna rummet! Jag och Aleks växlade mellan att sitta i varandras knän(visserligen nog för att det var mysigt och inte nervositet) och titta ner i mina grannars axlar. Så jävla spännande.

Fast roligaste var att fylla i våra poängprotokoll med all från vanliga poäng på framträdandet till roligaste dans, roligaste kläder och mina favvos - "Most fuckable" och "troligaste orgie på scen". Jag och Fredrik kom fram till att vi var slampor innan ens halva showen gått...
0 kommentarer