fredag kväll,

Morgonen tillbringades som en zombie på en pall medan jag berättade om natten för Philip och diskuterade allt från sex till siffran 38... Sen var det dags för starten på utbildningshelg nummer två för att bli samordnare för Colour of Love. Fika och sen en fantastisk föreläsning om hur det är att leva med hiv.
- och jag kan inte säga att jag vet hur det är, men jag fick magknip över hur mycket jag kände igen mig i deras berättelser. Allt från läkarnas mottagande, stigman, medicineringen, biverkningar och smittskyddslagen som flåsar en i nacken konstant. Förjävligt.

Fast sen blev det middag med hela fina gänget på ett indiskt ställe, därefter gick jag och Robin och drack öl. Åh, jag är så jävla lycklig och tacksam för att jag fått denna chans. Detta är något jag verkligen brinner för, så jävla kul och världens bästa projekt! <3

0 kommentarer