helgen i bilder

Gissa vem som hittade kamerasladden? Låg strategiskt placerad i en påse fylld med spetsundies... Fråga mig inte varför jag la den där från början eller varför jag ens kom på att leta där. Är det något jag är bra på så är det att lägga saker på "superbra ställen som jag ska komma ihåg föralltid och alltid", och sen ringer telefonen, jag blir hungrig eller vad som helst...

Iaf, helgen var fantastisk från början till slut. Jag hann med att träffa så många kärlekar att mitt hjärta är fullpumpat av lycka och kärlek. Fan, ibland kan jag inte fatta att jag har så fina människor i min närhet? Hur är det möjligt att jag fått alla guldklimpar? <3


- jag tillbringade ett halvt dygn med finaste owe! Vi pratade och skrattade bort timmar, bar fina klänningar och drack kaffe i solen. Finaste bland få <3

- älskade Anna bjöd på middag, kassörskan skrattade högt när hon såg vad Anna "skulle bjuda på", sen blev det bubbel, skratt och fixning.


- och det blev utgång. Och dessa tre är nog de enda bilderna som är representabla, resten är censurerade av en eller flera anledningar. Men kul kväll var det!

0 kommentarer