komplimera mera!

Heter det så? Komplimera? Komplimangera? Det jag vill få fram är att folk överlag borde bli bättre på att ge andra komplimanger. Hur svårt är det att säga några fina ord, som en vet med största sannolikhet kommer mottas bra av personen?

Jag älskar att ge komplimanger! Häng med mig en kvart och du kommer ha fått komplimang för allt från håret, till skrattet till att du kan den där låten från det där barnprogrammet vi såg när vi var små.
- varför gå och hålla på sånt, när en kan säga det och göra någon glad?

Bästa av allt är ju att det går ju att säga till vem som helst, din älskling, mormor eller den där snälla tjejen på bussen - för vem vill inte höra en komplimang? Jag fick en igår som var så jävla fin,
Jag sa även till Robin att du verkade så snäll ut. Typ som en fika kompis hahahaha! :D:D
- hur fin var inte den meningen på en skala? <3




ps. fast ni fattar väl att ni bara ska säga sakerna när ni menar det, för annars är det ju bara slöseri.
0 kommentarer