releasefest!

Finns det någon författare i Sverige som ploppar ur sig böcker lika ofta som Katerina Janouch? Hon är helt fantastisk denna kvinna, och jag tror att detta bli fjärde bokförlaget hon har under sina vingar? Så häftig!

Senaste tillskottet heter Vad är sex? och ingår i Langenskiölds serie där varje bok har ett eget ämne och 100 frågor. Finns även om konst, politik och sanning, så denna är med andra ord mest intressant.

Och jag har blivit bjuden till releasefesten! Woho! Det kommer vara mingel, bubbel, burleskshow och bokprat. Lovely!

ps.
nu när jag tänker efter har jag för mig att Katerina efterlyste några bra frågor, och att jag slängde ur mig några... Undra om några kom med?!
2 kommentarer
Anonym

Är man bjuden? Eller vågar en sån som jag inte gå??! :)

caro

är det du kära syster så kan jag säkert ta med dig! klart du vågar gå! det är ju på pom pom! ;D