tisdag,

Jag hade en helt fantastisk dag igår, föreläsningen var så jävla intressant. Jag satt klistrad vid anteckningsblocket i 1.5h och försökte ta in varje ord hon sa. Kärlekens kemi var temat, hjärnan är jävligt fascinerande ska ni veta!

Och sen på kvällen blev det en träff med tre finingar, och jag vet att jag alltid säger att jag haft den finaste kvällen på länge eller hängt med de finaste - men det är så! Den ena kvällen blir bara bättre än den andra och dem jag hänger med är fantastiska <3
- så det blev en kväll fylld med ps, väldigt mycket skratt, diskussioner om allt och annat fint. Hann även med ett fint samtal utöver det och somnade med ett asgarv. Livet i ett nötskal.



ps. men stället Medis, dom vill verkligen inte sälja öl! En fick i princip dansa cancan med pompoms för att få uppmärksamhet. Sämst.

0 kommentarer