gamla bekanta,

Och det där med att springa in i gamla ligg... Det bor 2 miljoner människor i den här staden, så vad är oddsen att vi befinner oss på samma tub?


Jag koncentrerade mig stenhårt på min Hemingvay och han klev av fyra stationer tidigare än där han bodde då vi sågs sist...



- jag ser en fördel med detta, eller egentligen flera - men det bästa är att en kan skala av alla föreställningar som en skapat sig sen sist. Jag brukar antingen förfula personen som fan om det skiter sig, eller så höjer jag personen till skyarna och intalar mig att det var den snyggaste jag hånglat med, den bästa jag kysst, den största jag varit med och massa sånt.
- då är det ganska härligt att få stöta på orginalet och få bort alla de där föreställningarna.



ps. en annan fördel är ju att om en återklickar kan det ju återupptas där det slutade sist...
0 kommentarer