nu är det officiellt!

Mötet gick fantastiskt och jag är så eftersvettig - jag kommer ta över Hannah Arnhögs plats som sex och relationsrådgivare på Veckorevyn, med start nu!!

Jag kan fortfarande inte tror det, detta är nog det allra största som hänt mig? Jag minns liksom första gången jag träffade Hannah, det var under ett evenemang i Kungsan och jag gick fram och ba "Hej jag heter Caro och jag älskar dig! Hur blir jag som dig?!"


Så nu ska jag fira med skagen och creme brulée, senare ikväll blir det mingel med Isabella och Philip. Detta är så stort och jag har huvudet fullt med planer och idéer. Detta mina vänner, är början på en ny era.



- visserligen ett väldigt gammalt foto, men det är såhär jag känner mig! Wohoo!

2 kommentarer
Miss O

wooow :D shit vad roligt!!!!!

Jeanette

Men alltså. High fucking five på den. Grymt jobbat! Har precis tänkt att sluta med veckorevyn, nu kanske det finns en anledning till att inte görat ;)



PÖSS