blire några barn?

Jag vet inte hur vi kom in på ämnet, jag och min bror, men vi hetsåt pizza och pratade om allt:

B - Vadå? Ska du aldrig ha barn eller?
C - Eh jo. Men inte än på ett tag. Säg 5, 7, 10 år kanske?
B - Jaja, rätt vad det är så kommer han springande där med kallingarna i luften...
C - Och då klipper jag av den ba!
B - Va? Kallingarna?
C - Äsch. Hur som helst så kommer det att dröja.
B - Okej. Men varför?
C - Du, om jag fortfarande kan äta chokladmousse till middag, och känna mig nöjd med det. Då känner jag att jag inte är redo för att ha ungar än.
B - Men det kan jag ju också göra, och jag har barn.
C - Du? Mmsa en bild nästa gång du gör det så tror jag dig.



Dessutom så måste jag hinna lära mig spela gitarr innan det blir några barn. Hur ska jag annars kunna spela in klipp som dessa? Åh, jag kan inte tröttna på dom.
1 kommentar
Jenny

Haha :-)