så får du godiset ifred,

X 1 - Men asså, varför har du bara köpt lakrits för?
X 2 - Men jag ska ju hem till Kalle snart!
X 1 - Vad har det med din godispåse att göra?
X 2 - Ja, och han äter inte lakrits. Så då får jag ju allt för mig själv! Haha!
X 1 - Så jävla smart!


Detta hörde jag i butiken i helgen, och hur många av er har inte gjort detsamma? En gång i tiden tillhörde ju även jag samboklanen, och jag minns att jag alltid gjorde så. Vi levde i den där riktiga sambofetman deluxe! Det var liksom fredagsmys 7 dagar i veckan (och med fredagsmys så menar jag chips med varierande dipp, och inte ligg...)
- mitt knep var att ösa på med choklad, och sen slänga på de suraste jag kunde hitta, för då visste jag att jag fick ha hela påsen för mig själv.


ps. och om det är något jag längthatar efter så kan det ibland vara den där känslan av att det jämt är fredag och att varje kväll ska bestå av en riktig myskväll. Men som sagt, det är enbart kul så länge filmen avbryts och övergår till ligg. När ett par kan se klart en hel film och fokuserar mer på det ätbara en varandra, då får jag lite ångest.
0 kommentarer