tema FF.

Vi har lite FF ikväll, det vill säga förberedelser inför mässan och firar mamma som fyller år. (Gissa hur värdelös på en skala jag känt mig som glömt bort det ungefär tre gånger? Igår tom grät jag av besvikelse. Men det löste sig.)

- förberedelserna sker i form av packning och ompackning av samtliga väskor, utdelning av leopardkläder, genomgång av scheman och peppning inför alla middagar. Det är alltså dubbel uppsättning kläder som gäller varje dag, ett ombyte för mässan och ett ombyte för mingel och middag på kvällen.

Firning gör vi genom kinamat och småpajer till efterrätt. Dessutom står Sally på i bakgrunden. Och vi ska äta middag och se Angels in America som present. Perfekt.




- min mammas diskbänkslampa ger ifrån sig det mest oerotiska ljus jag någonsin sett.
0 kommentarer