mutarn,

Brukar ni muta er själva? Jag gör det mer och mer, så fort jag har en uppsats som väntar eller något jag måste ta tag i, så är det som att en del av mig måste ha något att se fram emot för att jag ska kunna göra den där uppsatsen eller andra ofta tråkiga... Som med min genustenta på tolv sidor, för den fick jag en resa till Madde och Brighton...

Just nu väntar en religionsuppgift (som jag skjutit på i två månader... Men jag får ångest bara av att öppna mailet: "Carolina, den är inte tillräckligt andlig!!") och lite andra genusgrejer. För planen är att när jag klarat alla fyra kurser, så tar jag tag i körkortet.


Veckans mutningar: hänga länge med Anna på torsdag!!, middag hos mig med finaste HT på onsdag, syskonmys på lördag, påskmiddag med la familia på fredag, frukost med Owe?, samt denna lilla pärla. Jag ska läsa den från pärm till pärm.

0 kommentarer