toasex...

Drömde i natt att någon hade skapat ett alterego av mig på internet, och att denna version i form av både facebook och ny blogg utgav sig för att älska toasex! Det var Emily som kallade till möööööte för att hon ville berätta vad det för rykten om mig...


Och min tanke när jag vaknar är ju; vilken fascinerande sexuell inriktning! Att ha toasex som ens stora sexuella preferens!


På bloggen fanns det massa toasex-bilder på mig med olika personer och långa texter om alla fördelar det fanns med toasex. Mycket intressant dröm. Just nu skulle jag vilja känna en drömtydare...


Om detta skulle ske i verkliga livet skulle jag givetvis anmäla personerna. Det har iofs redan hänt att någon med mitt namn och foton skapat olika konton på knullkontaktsidor, kontaktannonser och facebookkonton. Människor får använda dessa sidor och jag anser att det är ett bra sätt att träffa folk och kanske mer specfikt det en är ute efter, men just nu är det inget för mig.
0 kommentarer