exalteringsfjärilar

Har äntligen lyckats ta mig igenom labyrinter av lösen, kodnamn, inloggningar och registreringar. Förstår inte systemet med att koda och ha lösen för varenda steg i att komma åt ett dokument? Vill dom inte att eleverna kommer åt studiematerialet? Eller behöver en ha läst någon KTH-kurs för att komma åt sitt schema? 
 
Eller så jag bara snäppet efter när det gäller teknik...
 
 
 
Hur som helst, jag har kommit åt första periodens schema på ena kursen - och jag är så pepp att det finns inte ord. Tänk att jag ska få sitta i helgrupp och diskutera, filtrera och fundera över bara frågor som rör sexologins underbara värld. 
- det är så ofattbart kul i förskott att jag inte ens oroar mig för hur jag ska lyckas hitta rätt i en stad som ligger mer än 5h med buss bort från Stockholm. Det finns väl alltid folk att fråga längs vägen. 
 
Första avsnitten vi ska ha är Anatomi och Neurosexologi. 
 
För att beskriva hur pepp jag är, titta på denna bild. Här har jag precis slagit en strike. 
0 kommentarer