skolfix

Vad behövs egentligen fixas inför en skolstart? Fastän jag pluggat i olika omgånger så känns det helt nytt och jag är blank i hjärnan. Kanske för att detta blir första gången jag låter plugget gå före allt annat? Har ni tips eller om jag glömt något så kommentera.
 
Saker som behövs fixas inför 60hp hösten 2012:
 
  • skriva ut scheman x 4 (1 per kurs)
  • kontrollera så att jag verkligen får läsa alla kurserna samtidigt
  • ringa csn och fixa studiestöd
  • hitta till skolorna - Kalmar och Trollhättan
  • beställa/låna/tigga ihop kurslitteratur
  • köpa block
  • köpa understrykningspennor i roliga färger
  • registrera mig på respektive skola
  • mailbomba mecenat om att få hem rätt kort
Känns som att detta var extremt lite saker att göra för att plugga fyra kurser? Resten löser sig nog.
0 kommentarer